The Multitude of Ways I Love My Wife

A blog about my wonderful & beautiful wife, and ALL the ways I love her.

Monday, December 06, 2004

I just love my wife

OK... so that's a little generic and too general... but it's how I feel today... and it's what I want to write about. This does not mean that I will not continue writing about other things I love about my wife... so don't worry! :)

Anyway, I love my wife. Everything about her makes me want to love her... and love her more every day. I can't wait to get home and be with her. I can't wait to make supper for her tonight. I can't wait to watch CSI: Miami with her tonight. I can't wait to go to be and sleep with her! I can't wait to hold her in my arms. I can't wait to have her familiar scent near me. I can't wait to have her soft touch on my arm (and feet :P ). I just feel like saying "I love my wife," over and over again!

I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife! I love my wife!

I think you get the picture. I hope and pray that every husband out there loves his wife with all his heart and tells her so! and tells others as well!

I love my wife.

2 Comments:

At 9:00 a.m., Blogger KiR said...

I think you love your wife. My prayer is that my husband will be as in love with me as you are in love with Cindy. Be blessed!

 
At 10:07 a.m., Blogger Boris said...

He will! ;)

 

Post a Comment

<< Home